090716

God morgon sötnosar! Har precis vaknat och ska snart gå ner o äta något. Hoppas att det inte regnar idag,
det skiftar ju hela tiden? Igår va det båda åska och solsken + 25 grader ute :).. aja.
Sugen på ananas, kanske blir det till frukost vem vet ? Jag vet, och det blir det! :D
Sen ikv så ska jag va med Micha iaf. Kulkul ;)
Innan det skulle jag behöva städa mitt rum också, det ser ut som en sån kontainer som samlar in kläder typ.
Kläder över hela golvet. Men hara faktiskt en madrass på golvet så de är faktiskt lite dens fel med ;)
Aja, jag ör fortfarande sur för att det gick piss igår på träningen.. Svinbajs.
Men får verkligen hoppas på att det går aaaaas bra nästa gång.

Här får ni en bild som jag gjorde igår till Timmy som han ville ha :)
En bra början Timmy! ;)
Haha, aja nu ska jag gå ner o äta ananas ! 
Puss <3
                                 Alexandra ft Timmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0