090720

 Sha! Har precis kommit hem till pappa och nu så sitter jag här och mättar mej :)
Det blev ingen toast :O Gjorde fruktsallad till mej och Anna när jag kom hem till pappa istället, gott..
Vaknade klockan kvart i 11 (?!) för jag hörde min lillasyster där nere och kunde sedan inte somna om..
Så jag gick ner och spelade spel med henne, spöket laban spel ;) Väldigt kul...
Sen så packade jag klart det siste och sen så körde Måns mej hem till pappa.
Tänkte ta bussen ner till stan och köpe rengöringsmedel till min piercing snart också.. jag tror att jag orkar det, hehe.
Min "d" knapp är skit seg, det är väldigt jobbigt tycker jag höhö.
Aja, jag är tråkig jag vet men nu så ska jag ta  body lotion, klä på mej och sen så ska jag gå.
Juste sen så ska jag ju träna med... Klockan 5. Fast vet inte om vi ska simma eller springa och jag
kan ju inte nå någon direkt för min mobil är sönder.. :( buhu aja
Ses <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0