090722

Sha! Vaknade runt 12 och gick upp o gjorde fruktsallad.
Sen så kollade jag lite på tv sen kom Lou o gnällde för han ville gå ut.
Så jag fick ta på mej o sånt sen så gick vi ut och för en stund sen så kom jag hem!
Svin varmt ute, men molnigt :/
Idag blire bara chill för mej tror jag.. :) Ska träna ikv men annars så tror jag att jag bara
ska ta det lugnt, kanske något efter träningen.. Får se :)
Jag vill bli brun!! All färg går ju väck nu när det är så dåligt väder :( buhuu
Happ, aja får väll ta o måla naglarna också.. Försökte igår, i mörkret med det gick
inte särskilt bra, kladd blev det.. Menmen :)
Jag hoppas verkligen att det går bra på träningen idag.. Så himla tråkigt när det går piss...
Och det gör det rätt så ofta så oftast så är det tråkigt :( Menmen hoppas det vänder. :)
Thihi, men nu så ska jag ta det lugnt o ba slappa och göra precis vad jag vill !!
Ensam hemma också, väldigt skönt :)
Ha en skön dag!! <3
Äpple
Nektarin
Vattenmelon
Jordgubbar
Apelsin
Banan
MUMS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0