ALOHA

Hejsvejs, jag är trött :)
Elin har åkt hem nu. Vi vaknade typ halv 12 sen så käkade vi frukost och sen så
la vi oss igen en stund haha sen så gick vi upp sen så åkte hon :)
Och igår så typ pallade vi inte dra någonstans så vi va hemma och vi sov i stugan hihi.

Idag vet jag inte vad jag ska göra, kanske ringa mamma och fråga om hon vill ut och promenera
eller något sånt. Sen ikväll så ska jag nog bara vara hemma och kolla film eller något. Mysigt !
Jag och pappa skulle egentligen ut och äta ikväll men vi sparar dom pengarna till
shopping till Turkiet istället! Smart tycker jag, hehe. Det är bara en vecka och två dagar kvar nu !




Innan vi skulle sova typ haha :)



Målade Elins naglar, jag älskar att måla andraas naglar haha.
Fint blev det, hahaha ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0