Dålig stil & regn

Halloe.. När jag kom t träningen så va det ingen träning (Y) Toppen asså att någon meddelar det. -.-
Dålig stil tycker jag..
Aja, tänkte att jag skulle ut o springa snart ist men det ös regnar. Piss väder. Det kanske slutar snart..
Hoppas det iaf :) Har ätit lite o så nu så provar jag lite av det jag fått av pappa idag! :D
Snällt :) En jätte fin bikini i rosa och en bh :) Sitter också och kollar på lite klänningar till skorna jag köpte när jag va i Stockholm. Nice nice blire .. :) Jag är helt död faktiskt, men vill ändå ut o springa :(
Har liksom inte riktigt fått sova så mycket dom senaste dagarna. Och sommarlovet är snart slut?!
Det är typ bara 28 dagar kvar??? ;o Gud asså.. Så snabbt et har gått?
Fast det har varit väldigt kul tycker jag :D Inte så bra väder men ändå hihi :)
I HATE RAIN

Tack pappa! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0