Elin är bäst

Sha, nu är vi hemma, eller vi har varit hemma en stund nu och försökt att byta
min pierecing för att Evil Anders var inte där :( Men det gick super att byta den själv,
förutom att jag tappade kulan i handfatet och den är just nu i mitt avlopp (Y)
Så pappa är och köper en ny till mej nu, hihi. Så typsikt mej asså..
Och när vi skulle leta efter en typ tång i garaget så låste vi ute oss och jag hade
bara underkläder på mej, great job! Så vi fick stå och vänta på att min granne (de som bor över)
skulle komma hem så att dom kunde öppna, hihi. Och så gjorde han det
och vi gick in, bytte piercing och när jag skulle skölja av kulan som man skruvar på så
tappade jag ju den.. Smaaartrtooo.

Så nu sitter vi här och väntar på pappa.
Och när vi skulle lämna Dennis mobil så va han inte hemma och det ÖS REGNADE verkligen,
och åskade o blixtrade (Y) Och Elin va smart och hade paraply, men det är ju ty farligt för
blixten så gick en bit ifrån hehe.

Aja, vi hörs senare pussi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0