:) = :'( :'( :'(

Aloha! Hemma redan. Dom skulle dra till Söndrum och pallade inte följa med så
Dennis och hans kompis (kommer inte ihåg namnet) följde mej hem, hihi :)
Trevligt vare , innan jag va hemma asså haha. Träffade nytt folk och lite så.
Alltid lika kul att träffa nytt folk tycker jag!

Har inte pallat att skriva så mycket idag. Men måste få säga att den här dagenhar varit hemsk.
Så jäkla hemskt att jag har problem, men visst jag får skylla mej själv.
Har inte lust att skriva om det för ni kommer bara, nej du är inte alls tjock, sluta!
Men det är inte vad ni tycker, utan vad jag tycker och känner inom mej som jag bryr mej om.
Och jag känner inte  att jag är tjock, men jag är så rädd, så jävla rädd!


Kommentarer
Postat av: elin

så söt äru gumman! <3

2009-07-30 @ 11:48:27
URL: http://eliinsochor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0