Gårdagen -Liseberg

Lite sent inlägg men orkade inte göra dt igår kväll.
Har inte alla bilder just nu för jag är inte hemma och jag glömde sladden till min mobil men datan har jag med mej !
Mamma tvigade med mej t gbg där mammas och Måns kompisar bor. tjohej säger jag bara.. Vi har typ varit ute med deras båt hela dagen och suttit o käkat och typ gått runt lite i de sköna vädret. Menmen, nu ska det handla om gårdagen! :D 
Liseberg med hanne, sjukt kul ! Vi åkte dit vid halv 10 så vi va framme ungefär tjugo i 11.
Det va inte mycket folk så dt va typ max 20 min kö till balder och kanonen o sånt (y)
Så "träffade" vi typ 10 st olika "gäng" med killar som spanade in oss och vi spanade in tillbaka och sa hej lr typ läget o sånt. Och alla va snygga också ;o Det började när vi kom in i Liseberg, så bar det några killar som sa "Heej tjejer" typ. Sen så när vi åkte Spin rock så såg vi 2 snygga killar (den ena va snyggare) lite längre bak i ledet. 
Så satt vi typ o kollade på varnadra och log o sånt shhit. Hihi lite flört med. höhö.
Sen så såg vi typ dom igen o sa hej. hehe. Sen så va vi på flomride så såg vi först en tysk/dansk/tysk (vet inte riktigt vad för språk han pratade :S) som va as fin som typ kollade in oss lite hihi. Sen så kom dt ett "gäng" som slog rekordet, eller asså det va två st AAAAS HETA killar. En med prickig tröja som va utländsk och en med adidas kofta som såg väldigt svensk ut. Jgag tkte han med prickarna va snyggat o Hanne tkte adidas haha :D
Så flörtade vi lite med dom o vi typ svimmade för dom va verkligen heta asså...
Sen så va det några andra som typ sa hej o sånt o snackade om oss såg vi haha.
Sen så va det ett till "gäng" som typ putade med läpparna mot oss, haha.
Sen så va det ännu är "gäng" som vi typ sa hej till o sånt.
Sen så en gång när vi åkte Balder så va det ett par killar som frågade oss om vi visste nån grej, typ som "sten, sax, påse" fast dom körde med "atombomb, sko, kackerlacka" (?) o det gjorde vi ju inte så då sa dom typ att "nää, så gör man bara i Uppsala. Så dom kom tydligen från Uppsala dom. O så sa dom "Vad ska ni göra för pose då? Ska ni bara sitte där och se sexiga ut eller?" Jag ba "Nej, vi behöver inte låssas." Dom ba "Naäh."
Och sen så frågade dom hur gamla vi va o jag ba "Jag är 13 !" och Hanne ba, "Nej, 14" dom ba "Aha... vi är 91:or. Så faan."  vi ba "aw, men hejdå!" Så åkte vi iväg, hihih. Sen så när vi hade åkt så skulle vi kolla på bilde. Så köpte jag den och sen så kom dom ner för då hade dom åkt färdigt så sa dom att dom ville kolla på vår bild typ och sen så kom det en annan kille från deras "gäng" och ba "Hur gamla är ni?" Jag ba "13!" Hanne ba "NEJ, 14 !!"
höh jag är lite små trög.. :) Och sen så skulle vi åka Rabalder (den gamla Nyckelpigan, hehe) det va bara småbarn och deras föräldrar där men så började det små regna lite så sa den ena som jobbade där " Aw, bli kaninerna blöta!"
Vi ba " Aaa, det är kallt också!!" Så skrek den andra som jobbade där "OOOHOOH" hehe. 
Sen så när vi skulle åka ivåg så vinkade dom hiii.
Sen när det va dags att åka hem så småsprang jag och Hanne t utgången så va det några killar som ba "heej flickor!" Och då va jag i min lilla egna värld så jag hörde inte det, men hanne gjorde så hon svarade ;D
Sen så när vi stog där med Mamma, Måns och barnen så va det några killar som kollade in oss rejält. Haha ;D
Trevlig och intressant lässtund om de snygga killarna på Liseberg :D
Och det va ju ändå Gothia men tror inte att någon av killarana va därifrån :o
Det kommer mer bilder imon från min mobil.
Nu ska jag sova, i samma rum som min mamma (Y) 
Godnatt ! <3


                        Hanne ser förtvivlad ut  :( Hehe
 

  Den här bjuder jag på... Det kommer inte bli så himla många bilder
för jag förstörde alla. Men hanne va jätte söt på allihopa. ;o



          Hallaaw döh, bondlurk..


       Hahaha, han imellan oss va ju fin :)      Söta tjejer, höhö ;)



 Snyggingar, haha. Me and Hanne on flomride lr hur det nu stavas? :D
 

    Vi har kul tillsammans, hehe :D



      Hanne är jätte smal, men jag är lte blandad ? ;o höhö






              Det blev gröna den här gången :D

Kommentarer
Postat av: hanne

hade sjukt kul med dej alex !

tack för ja fick hänga med . <3

2009-07-15 @ 23:21:10
Postat av: sanna

fyfan vad söt du e alexandra :)<3

2009-07-21 @ 17:12:16
Postat av: Anonym

tssh, fantiserar du sanna :) <3

2009-07-21 @ 17:46:51
Postat av: Anonym

Senaste kommentaren va från mej själv, alltså svaret til sanna hihi

2009-07-21 @ 18:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0