GLÖMDE FJORTIS/BLATTARNA ?

Asså gud, ni skulle sätt dom. Visst dom va jätta söta och så och den ena hade jätte fina skor,
så jag kollade på skorna när dom gick förbi. Ca 5 6 tjejer va det.
Så sa den som hade fina skor "`Vad glor du på?" Jag ba " Eeh, inget?"
Hon ba fortsatte "Har du ingen tv hemma eller? Eller har du tv men inga kanaler?"
Jag ba "Jo jag har tv och jag har så många kanaler du kan tänka dej"
Hon ba "Vafan kollardu på mej för?" Jag ba "Jag kollar på vad jag vill"
Hennes kompis ba "Va sa du?" Jag ba "Jag kollar på vad jag vill, jag kan kolla på Hanne här om ja vill"
Hon ba "Prata inte med mej" Jag ba " Du började, jag svarar bara"
Så började hennes andra kompis o snacka ba "Vill du nått eller?" och sånt.
Jag ba " nej? xD" 
Sen ba gick dom hahaha.

Asså dom hade AS korta klänningar, massa hårsnoddar på byxorna.
Kaxiga va dom haha. Men som tur va så gjorde jag tillbaka, haha..
Och dom typ hade as mycket smink också..

HAR INGET EMOT BLATTAR ELLER SÅ MEN VET INTE HUR JAG SKA BESKRIVA DOM HAHA xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0