God morgon!

Godmogon allihopa, vaknade för tio i 12  så ringde hanne och elin så ska jag hänga med
elin till stan och fixa lite. Och jag ska ju byta piercing idag också! wääy.
Hoppas bara att det går med den jag fick av My...
Och idag har jag inga pengar så jag kan inte köpa mascaran idag.. Men mamma kommer
med pengar ikväll så då kan jag ju köpa den imorgon, ingen brådska ;)
TILL MAMMA : Jag har kokar ett ägg nu och så ska jag göra en macka, och ÄTA DET :) <33
Så ska bara ta på mig, äta och så vänta på att elin ska ringa igen sen så drar jag.
Asså igår kväll, haha jag kunde inte sova så va därför det kom ett konstigt inlägg xD
Jag satt och ritade på paint haha.. No life (?!)

Aja nu ska jag sätta igång här. Pussi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0