Good morning

Faktiskt, så vaknade jag kl 10.00 idag!
Men igår så va jag seg och trött så jag somnade vid halv 11.
Och när jag låg där och försökte somna så kom pappa in till mitt rum och sa att Simona var
på telefonen. Hon ville att jag skulle komma ut med Dennis men jag orkade inte.
Sen så till slut så somnade jag. Väldigt gott sov jag.
Har också precis vartit ute med Lou. En liten runde bara för han behövde utföra sina behov :)
Senare sen så ska jag och Anna gå as långt, nej men till Snöstorp med honom till Irene på besök.
Skönt med motion tycker jag ! 
Och imorgon är det två veckor kvar tills vi åker!!!
WÄÄÄY

Måste ta och ringa mamma snart också, och duscha o sånt.
Men uppdaterar mer sen, hare ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0