HAPPY (birthday)

Dels grattis till min lillasyster som fylller 3 idag :D
Och sen så är jag så jävla lycklig o glad hihi. Asså igår så såg jag en as svart katt springa över
en väg, och då så spottade jag över mina båda axlar as många gånger, hehe.
Jag ba, oh no jag beöver verkligen inte oturen nu..
Och nu så ba har jag tur hela tiden :D Och jag är såååå himla glad!!!!!
Säger inte alla saker men kan säga ett par :)
En sak va att det inte regnade igår (Y) Och jag hade jätte kul, förutom de
skitsofrena killarna -.- Men lärde känna massa annat kul folk  :)
Sen imorse, när jag kom hem från Simona så hann jag nästan inte ens komma innanför
dörren innan jag hör Anna (min låssasmamma) skrika till mej : VI SKA PÅ SEMESTER!!
Och jag ba till henne, aa visst liksom. Hon ba, jo asså jag lovar dig kolla här,
jag kollar på resor nu och snart så ska jag beställa, antingen så åket vi till Kreta
eller så åker vi till det hotellet som du älskar som vi var på förra året i Turkiet!
Och jag ba, TURKIIEET!!! Så Turkiet blir der!! Åker den 9 augusti.
Jag frågade sen när dom bestämde detta för min familj är vääldigt snabba med att bestämma
saker och ting. Och självklart så bestämdes detta imorse innan pappa åkte iväg till jobbet!
Toppen!! Hihi. Men en sak som är riktigt spännade är att vi inte vet vilket hotell vi ska bo på!
Eller asså jo, vi  vet vilket hotel, alla är samma kedja. Antingen blir det
Pegasos Club (som vi bodde på förra året), Pegasos Resort, Pegasos Royal
eller så blir det Pegasos World !
Men Pegasos club, resort och royal är liksom på samma strand, och man får nyttja alla
3 hotellen om man bara liksom bor på ett utav dom :)
Älskar det! Massa snygga killar där också ;)
Wiiiiee asså jag är svin glad verkligen. Mamma vet inte om att vi ska åka än för vi har
inte fått tag på henne, hehe. Men vi ska bara vara borta en vecka.. Men men det
blir svin kul ändå!! :D:D:D:D:D:D
Massa saker som har hänt mej igår/idag som jag är glad över, men kan inte säga några så ;)
SORRYY...

Men iaf så hade jag jätte kul igår ! :D
Bilder och sånt kommer sen för orkar inte hämta kameran just nu ;)


   PEGASOS WORLD


PEGASOS CLUB   (där jag ringade in var vårt hotelrum förra året)


man fick ju liksom va på alla olika hotellen även fast man inte bodde på
det så vi va mest på de andra ;D
PEGASOS RESORT


PEGASOS ROYAL



Hihi, jag hoppas att vi kommer på det hotellet som vi kom på innan,
eller dom andra som man får utnyttja om man bor.
Inte world, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0