Hejsan hoppsan

Sha, nu har jag kommit hem från My, slapp precis regnet!
Vi vaknade vid halv 12 och så gick vi upp och käkade fukost. Och ni anar inte vad My håller på med
på nätterna, haha. Hon gör så på mej varje gång jag vi sover över asså.. Fast det är bara för att hon
är van och sova med Pontus ju, men ändå haha! Hon lägger sin arm och sitt ben om mej och kramar
om mej as mycket. Och typ trycker sin kropp mot mej och typ klämmer på mej (?!)
Så jag ba typ skrattar alltid så as mycket sen så slänger jag bort henne lite haha och fortsätter sova,
så gulligt haha.
Aa, vi åt iallafall och sen så stack jag hem och skulle gå ut med Lou men det
började att ösregna verkligen. Så det får vänta.. Men han ligger och väntar på mej precis nedanför
min säng, sover gör han, hihi. Och den veckan som vi ska till Turkiet så ska Lou vara hos My..


Och igårkväll så kollade vi på film o sånt, en bild kommer här !




My och sin nya mini pc, fast den ser stor ut på billden haha?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0