Helt borta

Asså jag är svin hungrig och trött. Jag är helt borta, helt off liksom..
Ska äta och se om jag blir piggare så att jag kan spela sims 3, det va länge sen jag gjorde det :D
Hihi , kom precis hem från stan.. Tog med pengar iaf så köpte jag en t-shirt och rengöringen...
Buhu jag som inte skulle köpa något mer än rengöringen!! :(
Aja, t-shirten kostade faktiskt bara 49 kr hehe :)
Man kan inte bara gå i affärer och inte köpa någonting liksom?
Kom precis på vad jag kunde äta, köttbullar och mos! yäääyy..

T-shirt - 49 kr (rea) Gina tricot
Piercinrengöring - 65 kr Lilla berlin




 
    Simona provar kläder på gina ;)

Kommentarer
Postat av: simona

2009-07-21 @ 18:59:22
Postat av: simona

du är shoppoholic ;)

2009-07-21 @ 19:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0