I miss my grandma!

Sha, kvällen har tillbringats framför tv:n. "A cinderella story" gick på 3an så där fastnade jag.

Skulle egentligen till min morbror och laga mat imorgon, men så blir det icke..
Så jag ska göra toast med grovt bröd, hihi. Mumsigt blire.. :D

Ocheeh... Jag saknar min farmor...
Fick en sån känsla nu bara, att jag saknar henne sjukt mycket.
Ska ta och ringa henne imorgon tror jag...
Hon tror att jag bara ringer till henne för att jag vill ha pengar, men så är det verkligen inte.
Jag saknar hela henne, hennes mat, doft och verkligen allting,
att bara ha någon att gå till ibland liksom..
Men hon har valt att bo i Serbien, så där han hon nu bott i hmm, 3 år eller något sånt?
Förstår inte hur man bara kan lämna allt som man har levt med i hela sitt liv, sin familj..
Hennes familj var jag och pappa. Men hon hittade en ny man i Serbien, och det var jätte kul
men han gick tyvärr bort förra året, på min födelsedag. Men efter det så valde hon att ändå
stanna kvar i Serbien för att hon trodde att hon skulle få tråkigt i Sverige för att ingen
skulle hälsa på henne. Klart att vi skulle det, skulle kommit till henne minst varannan dag.
Jag har ju liksom växt upp med henne,jag  kan ju inte bara sluta?
Så säger hon hela tiden att hon ska komma, men gör hon det? Nej, det gör hon inte.
Och det är synd för saknar henne så! :(
Farmor, kom hem!



    Du är den bästa man kan få! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0