Mätt och belåten, hallå??

Sha! Nu har vi ätit, soppa blev det. God va den också :)
Ikväll blir det en hemmakväll. Vi ska kolla på baksmällan, yääy. Den verkar vara kul!
Och vi åt typ vid 17, men nu så börjar pappa snacka om att han ska göra Tacos?
Så kommer han att tvinga mej att äta också, men vafan asså vi åt ju precis, och jag är mätt?
Fattar du inte? Bara för att du inte kan bli mätt på soppa så betyder det ju inte att jag är svin hungrig
efter jag ätit soppa nyss. Blää på det säger jag bara.. Men ska ner på statoil sen tror
jag och köpa en sån ny Daim grej, med apelsin. Den verkar god och jag har faktiskt
inte ätit godis på länge så aa, lite kan man ju få äta :)

Men ni får ha en trevlig kväll så länge så skriver jag mer sen efter filmen ikväll, puss ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0