PISS

Allt är verkligen piss..
Varför ta ett steg bakåt när man ska frammåt?
Blir så sur. Så får jag damp, och så fattar ni inte?! Hallåå. Jag kanske också vill!
Ni tror att ni vet att gå ett steg bakåt är bäst för mej. Men hallå liksom. Lyssna lite.
Känns som om man är som småbarnen. Står stilla hela tiden, kommer ingen vart. Jag mår så himla dåligt när det är såhär. Och såhär är det ofta. Varför?! Varför jag? Varför ska det alltid vara fel på mej?
Känns verkligen som om man vill sluta ibl. För jag kommer ju ingen vart?! Och då är det defenetivt inte roligt.
Och det ska vara roligt, visst?
SURT

Kom hem från träningen för en timme sen ungefär. Inte kul alls.
Allt gick verkligen fel. Jag är sur o vill ba sova. Pallar inte blogga mer ikv.

Kommentarer
Postat av: hanne

sluta inte alex ! <3

2009-07-15 @ 23:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0