Seg kväll

Detta va en seg kväll, men ändå rätt så skönt.
Idag så har jag typ  inte gjort så mycket, varit hemma och tagit det lugnt typ..
Men nu är det inte lugnt här hemma för nu är Olivia här, Annas systers barn (min halv kusin).
Hon är 9 år (Y) Käkade lunch/kvällsmat typ vid 4 och sen så beställde dom här hemma pizza
för en stund sedan, men jag va inte ens hungrig. Ofta man är hungrig så tidigt om man har
ätit så sent liksom. Men iaf, så har vi kollat på film. My boss's daughter på 3an, sådär bra va den.
Så höll den på i typ 1 ½ timme eller något sånt så åt jag en frukt typ.
Pappa hade självklart köpt godis men valde att inte äta något faktiskt..
Frukt är as gott tycker jag, ska ta o käka ett halvt äpple snart tror jag, fett gott.
Olivia ska sova här så det blir väll full rulle hela natten.. -.-
Men nu så ska jag kanske ladda ner en film eller något också.
Hörs imorgon, då är jag lite piggare på kvällen hoppas jag :)
Puss och sov gott ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0