Seg

Shabba! Nu är jag hemma, lite blöt och väldigt trött.. Länge sen man såg simona:)
Vi har också bestämt att vi ska träffas imorgon o gå lite på stan, jag ska inte köpa någonting!
Så nu ska jag sätta mej i soffan o dricka ett iskallt glas med krossad is och apelsin juice!
Svin gott. Ska också läsa en tant tidngin (dam) och kolla på tv med pappa. Mys!
Sen så ska jag göra mej iordning flr jag känner mej väldigt seg.. Men kanske att man orkar med
att sitta o nörda sig framför king.com hehe..
Kul kul. Kanske lite sims 3 också, vem vet :D
Aja, nu så ska jag dra, Sov gott ni som ska sova inatt! <3

                Mums

Kommentarer
Postat av: Laila

Folk blir bara tjockare och tjockare. Vad tycke du om det? :P ♥

2009-07-20 @ 21:10:41
URL: http://blog.lailaaziz.com
Postat av: Alexandra

Tss, sikken fråga. Dom som tycker något positivt om det är ju inte särsklit mänskliga. Jag tycker inte att det är bra alls, tycker synd om dom som inte kan motstå onyttiga saker.

2009-07-21 @ 11:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0