SHA

Shabba, idag har jag spelat sims jätte länge haha, lr typ till 4 och sen så åt jag
typ god mat. Sen så kollade jag på tv. Lite Top model och lite My super sweet sixteen UK.
Det va den allra första top model tror jag så det va svin dålig bild o sånt haha.
Och stör mej så himla mycket på hur dom i England pratar, gud så irreterande!!
Synd att dom inte fattar det själva bara så att dom kanske kan byte dialekt eller något..
Mysat lite med lou, han har varit så himla gosig dom här dagarna :D
Har verkligen bara tagit det lugnt idag.. Men tiden går så himla snabbt!!
Tror inte att det blir något annat än träning ikäll, men kanske imon :)
Imorgon så ska jag och mamma fika, eller ah jag ska äta frukost med henne
på espresso house klockan kvart över 11 för bussen går 11.07 så kommer jag dit perfekt :D
Har fått gumisnoddar och strumpor av pappa också!
Det behövde jag verkligen, tack tack!!
Skulle cyklat till träningen, men det kommer nog börja regna när som helst ser
det ut som och då är det inte så himla kul att cykla o bli plask blöt så pappa sa
att han kunde köra mej.. Men jag vill cykla!! :( Buhu på regn..

Hare! <3


Kommentarer
Postat av: Laila

Motivationstips till att träna finns nu :)

2009-07-22 @ 19:56:37
URL: http://blog.lailaaziz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0