Sov gott!

Nu ska jag ta och gå o lägga mej. Ska bara fixa iordning mej lite först.
Skit trött är jag verkligen. Det ska bli riktigt riktigt skönt att sova nu asså..
Imorgon så blir det toast till frukost/lunch. Jag är en sådan person som bestämmer vad jag ska äta redan typ dagen innan om inte mer. Jag har blivit sån nu, vet inte varför.. Så jag har liksom bestämt att jag ska äta det imorgon.
Jag älskar mat. Jag går runt och tänker på mat jätte ofta, haha (A)
Godis också.. Fast istället för att äta vanligt godis, så har jag börjat att äta naturgodis!
Det är sååå himla gott. Specielt havre och grejer doppat i yoghurt!! Muuumms.
Jag åt det igår, skit mycket. Men undra om det verkligen är bätttre än vanligt godis. Man slipper ju alla färgämnen och så men nötter har ju mycket olika fetter och så måste man ju säkert tillsätta socker också.. Aja, gott är det iallafall.
Fast om jag blir sugen på t.ex godis eller något sånt, så tar jag en frukt istället! :D
Jag älskar verkligen frukt. Och fruktsallad är ännu godare!!
Men iallafall imorgon blir det toast med grovt bröd till frukost/lunch sen så vet jag inte till kvällen för sja ju till pappa då och vet ju inte vad vi har där hemma :) Men juste, nu ska jag gå och fixa iordning mej och sedan så ska jag sova.
Men har precis upptäckt en äcklig insekt i mitt rum så kanske måste döda den först... Hatar dom. -.-
Menmen, godnatt och sov så gott! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0