Stockholm

Hej allihopa! Nu är jag hemma från Stockholm. Jag landade för ungefär 45 minuter sedan.
Det var svin kallt i planet och jag hade bara shorts på mej så jag satt och darrade och känner mej frusen fortfarande.
Jag har haft jätte kul men inte shoppat mycket faktiskt.. Hela lördagen ägnades åt shopping på stan.
Fram och tillbaka, hit och dit. Mega kul! :D
Trött blev man iaf! Men sen så gick vi på bio på kvällen. The proposal. Den va sjukt bra och rolig.
Tillomed så att man fick gråta lite med ;) De andra kvällarna så kollade vi på Vänner. Och lite efter bion med :) 
Två och en halv dag räckte verkligen för den här gången känns det som :)
Man vet liksom inte riktigt vad man ska göra båda dagarna för man behöver bara en dag för att shoppa tycker jag..

Blev inte så mycket bilder.
Men nu så har jag precis packat upp och ska snart börja packa igen för imorgon så ska jag till pappa :)

Stockholm - Dag 1 fredag
I flyget hihi.


När jag kom så gick vi och handlade lite sen så gjorde jag
min goda sallad till oss två. Mums!
Rucolasallad
Räkor
Avocado
Fetaost light
Majs
Gurka



Stockhom - Dag 2 lördag
Shoppingdag. Hehe vi gick in i en hatt butik ;D


Vi åkte till söder en liten stund och så såg vi grönalund därifrån. hehe


Lotta :)


Detta köpte jag :)
Linne - Gina tricot 129 kr
Liten väska - Monki 50 kr (halva priset)
Skor - Bianco 500 kr
Kofta - Zara 159 kr



Hehe :)


På kvällen så bjöd jag Lotta på Thai mat :) Gott !


Stockholm - Dag 3 söndag
Efter en liten runda på stan så åt vi på Taco bar. Jätte gott  :D


Lotta på Taco bar :)

Kommentarer
Postat av: Makiii

Dina rosa skor var as snygga :)

2009-07-21 @ 14:56:25
Postat av: Alexandra

Aw, tack maki. Jag saknar dej! <3

2009-07-21 @ 16:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0