Trött..

Shabba !
Jag kom precis hem från träningen och är nu helt slut! Det är ju så himla varmt i hallen..
Ikv va vi bara 4 st så vi gjorde inte så mkt men har fått så dålig kondition så typ dör ba om man gör något som egentligen inte är jobbigt alls. Surt.. Men nu så ska jag duscha, rengöra min piercing, lägga mej i soffan o kolla om dt är något bra på tv och tillslut så hoppas jag att jag somnar där för jag är ganska så trött nu faktiskt. :)
Kort inlägg men min dag har varit väldigt ointressan måste jag säga, men tkr det är väldigt skönt att inte göra nånting,
antar att denna veckan blir en sån vecka. Men nästa vecka så åker vi till andra städer, wiho.

/ A   <3
   

Kommentarer
Postat av: hanne (h)

mästerfotografeN :D

gbg på måndag ! <3

2009-07-10 @ 00:42:04
Postat av: Alexandra

Jaa, hanne.. du borde vara stolt :) <3

2009-07-10 @ 22:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0