Tv mat

Jag älskar att ta det lugnt, och bara vara för sig själv ibland liksom.
Bara ligga i soffan och ba sega.  Fast jag älskar även att hålla igång haha.
Men ibland kan det vara skönt att vara helt off.

Har iallafall bara legat i soffan och kollat på massa olika program och käkat sallad har jag också gjort.
Typ kollat på Gordon Ramsey, Exiled, Preveliged, Teen cribs, Vad blir det för mat m.m.
Jag älskar att kolla på när folk lagar mat asså, ser så enkelt ut alltihopa, men ändå svårt.
Och allting ser så gott ut och jag älskar att laga mat så att jag tänker alltid att "åh det ska jag göra
någon dag", men man gör aldrig det för man tycker att det är så mycket olika ingridienser som ska köpas.
Men egentligen så är det inte det. Hehe, måste bara inse det..

Känner mej väldigt trött och hängig så ska inte vara uppe så länge idag hade jag tänkt.
Men ett tag till kan ju vara kul. Men iallafall i förväg, god natt! <3


Tomat
Gurka
Avocado
Isbergs och rucola sallad
Får ost
Lök

Kommentarer
Postat av: Anonym

ser förjävligt ut :(

2009-07-26 @ 22:11:04
Postat av: jAacob

ser gott ut *

2009-07-26 @ 22:12:11
Postat av: jAacob

me llamo tkr de ser konstigt ut

2009-07-26 @ 22:16:27
Postat av: Alexandra

ba för du äter pizza varje dag ;o

2009-07-26 @ 22:23:34
URL: http://alexandrajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0