Update från sängen

God morgon, hoppas att ni sovit gott. Jag har sovit väldigt gott.
Precis vaknat så jag ligger fortfarande i sängen för jag orkar verkligen inte gå upp..

Igår så va jag ju i Snöstorp och käkade grill. Jätte gott och trevligt :)
Sen så körde Anna mej till Netto i Sannarp för där stog lilla Micha och väntade på mej.
Så gick vi till hennes moster en stund sen så efter ett tag så gick vi hem till Nyhem.
Och så va jag hemma hos Micha och Jennifer hela kvällen och hade jätte skoj!
Klockan blev 1 och pappa hämtade mej vid nyhems torg för jag kände för att sova hemma inatt.
Jag somnade jätte snabbt och det va as skönt att sova verkligen.

Så nu ligger jag här i min säng och skriver.
Pappa ska bar aklppa f'ärdigt gräset sen så ska han köra mej hem till mamma för där
är det kalas för min Agnes. Saknar mina syskon sjukt mycket. Kanske bara för att man är hemma
hos micha och så är Nikki i full rulle hela tiden, haha.
Funderar också på att köra inom Maxi sen för jag kom på en till sak jag verkligen
måste köpa till Agnes,ett lejon gosedjur. Haha, hon säger att hon serer lejon hela tiden
och så pratar hon om lejon hela tiden också, så hade inte det varit en sjukt bra present?
Hoppas verkligen att hon tycker om det hon ska få av mej.
För hon hade inte gillat det halsbandet som mamma köpt till henne, haha.
Hon säger verkligen det hon tycker! Så man får väll hålla tummarna ;)



 Igår kväll med Micha och Jennifer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0