Nu äre kvällen

Hallow :D
Kom hem från träningen för ungefär 2 timmar sen hehe vi körde hopp idag så
det gick ganska bra faktiskt, eller asså man är helt avslappnad typ helt trött är man..
Allt är så varmt och så blir man helt seg typ.. Och så va landningsmattam svin mjuk
så den gjorde faktiskt så att man inte kunde ställa något haha.
Men så när jag kom hem så la jag mej för att kolla på A shot at love with Tila Tequila, haha!
Kul faktiskt :D Sen så duschade jag o gjorde iordning mej o sen så åt jag ett äpple.
Det värsta är ju att vi är typ alltid bara 3 på träningarna så våra tränare tänker
ställa in träningarna nu på sommaren!?!?!?!? Man ba haallllååå likssooooom,
vafan :( Så ska vi börja igen sen i mitten av augusti eller något igen :(;(:(
Och det vill jag verkligen inte :( buhuhuu.. As ledsen..
Tycker verkligen ine att det ska va så, men vi får se.. Inte helt säkert än!!!
Hoppas att dom ändrar sej:( OCH NI SOM INTE KOMMER PÅ TRÄNINGARNA,
KOM!!!!!!!!! NI SABBAR FÖR DOM SOM VILL TRÄNA OCH SOM KOMMER
PÅ TRÄNINGARNA! :(
Elakt tycker jag..
Happ.. Nu sitter jag här och lyssnar på musik..
Ska upp typ tidigt imon, eller klockan kvart över 11 så ska jag ju möta mamma
utanför espresso house och käka frukost så får se när jag behöver vakna..
Klockan halv 11 kanske? Behöver inte fixa mej och sånt så det ska nog bli bra! :D
Men frågan är hur jag ska vakna.. Har ju inte någon mobil?!
Och ingen är hemma?.... Får väll kanske be någon att ringa hem hit och
väcka mej eller något.. Får väll snart gå och lägga mej då om jag ska upp så tidigt..
Men ni får ha en bra kväll, godnatt ! <3

KVÄLLENS LÅTAR

Ignition (remix) - R.Kelly
Hold on - Lazee feat. Neverstore

Kommentarer
Postat av: Laila

Fin blogg! <3 Puss

2009-07-23 @ 11:52:48
URL: http://blog.lailaaziz.com
Postat av: elin

hej alex, din blogg är vääldigt fin hihi, saknar dig <3

och jag har faktiskt inte haft möjlighet att komma på sommarträningarna, för det första - jag har hästar och har varit uppe hos min kusin i flera veckor nu på sommarlovet

för det andra - så är det bara typ 12 ggr lr ngt sånt och det är riiiktigt dyrt tycker jag, eftersom jag ändå inte kan komma alla gånger.

pussen, och förlåt om du typ är sur på mig, men jag har faktiskt velat träna men samtidigt ganska skönt att ta en paus, men saknar alla!

2009-07-27 @ 17:28:00
URL: http://eliinsochor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0