090727 eftermiddag

Hallow, sitter hos My nu, vi ska kolla film som hon köpt i Thailand, haha.
Typ vid 13 så kom mamma, marcus och Agnes så gick vi ut med Lou i regnet, "lite" blöt blev man.
Sen när vi kom hem så åkte jag in till stan snabbt och lämnade tillbaka mammas jeans-tihgts som
hon inte ville ha längre. Men självklart så hade mamma betalat med kort så man kunde inte få tillbaka pengarna
kontont, buhu. Annars så hade jag fått pengarna.. Men så fick jag åka hem igen och få pengar av Anna.
Och då så stannade mina syskon och mamma hemma hos pappa med mamma.
Sen så mötte jag My vid busshållplatsen vid Brunns så tog vi bussen till Glassbaren.
Så bjöd jag henne, as gott va det. Sen så åkte vi hem till My och så var jag där en stund så stack jag hem
vid halv 17. Och när jag kom hem så va Agnes och Marcus fortfarande hemma hos oss utan mamma
med pappa och Anna. Så typ käkade dom korv med bröd haha och vi käkade fisk med en speciel
potatissallad. Fisken hade Alex varit ute fångat igår hahaha (?!) Sen gick jag och pappa och
handlade frukt och pålägg för vi hade typ ingenting hemma. Ovanligt..
Och när jag stog och packade upp sakerna vi handlat så ringde My mej och sa att jag kunde komma
för jag skulle visst sova hos henne inatt, hade glömt det haha. Så städade jag mitt rum snabbt sen
stack jag till henne.

Så nu sitter jag här och vi ska kolla på film.. Mysigt mysigt. Länge sen vare man va här asså :)

Hörs senare, Pussi <3



 Lakris och Turkisk peppar/hallon, MUMS!



Agnes äter korv och dricker mjölk, haha kossa :) <3



Marcus och Agnes <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag träffade aldrig dig men de ska vara mjukglass !

2009-07-27 @ 21:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0