Huvudvärk

Helt seriöst, mitt huvud sprängs snart, pga regnet. Jäkla regn, man kan ju inte göra någonting?

Simona ringde nyss och frågade om jag ville hänga med till Tylösand för där va något
typ med mix pegapol, jag hatar mix megapol men iallafall. Om det slutar regna då,
men det regnar ju förfan svin mycket! Hoppas att det slutar för jag vill ut :(

Ska iallafall sova hos henne inatt så kul blire iaf ;)
Ska bara fixa lite grejer här hemma sen så ska jag gå heelaa den "långa" backen
upp till Simona, hihi. Vet inte vad jag ska ha på mej men inget märkvärdigt blire.
Och vet ju inte om vi ska dit och vet inte heller vart den där saken är så vet inte om man 
kan ha höga skor eller ej ;o Men nu så sitter jag här, och vet inte vad jag ska..
Ointressant är jag, menmen..

Men ni får ha en bra kväll så hörs vi kanske senare sen !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0