Kväll med hanne ♥

Jag och Hanne käkade pizza som mamma gjort själv, mums. Sen så fixade vi oss lite åsen så gick vi ut o träffade Elin Sochor o hennes kompis Jessica :) Trevligt trevligt, så stog vi o snackade lite o gick runt o träffa människor o sånt.
Sen blev dt lite kallt så jag och Hanne gick hem o satte på oss mer kläder och sen så gick vi ut igen.
Då gick vi en runda o jag upptäckte en gata som jag aldrig sätt innan;o Hehe, äventyyr..
Aaa sen så satte vi oss på gatan o chillade lite o pratade :) Myys.
Men nu så är vi hemma och vi ligger i sängen o typ babblar lite.
Vi ska typ upp 8.00 imon så vi får la snart sova så vi orkar om några timmar..  ;)
Det ska bli riiktiigt skojj :D
Men nu så ska jag va lite social mot Hanne så här får ni lite bilder :)
Godnatt o sov gott ! <3


                                   Hannepanne (: 
Hannepanne (:

                   Söta Elin  :)


  Dom ville skämma ut mej lite......  bbuhu...


      Vi gick runt lite på äventyr hööh  :) 


    Hanne o jag låg på vägen o tog dt lugnt innan vi skulle hem, hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0