090723

Sha, vaknade av att pappa hade ställt in sin väckarklocka i mitt rum, så den pep och hade
sej klockan halv 11. Så fixade jag iordning mej lite sen så tog jag bussen in till stan
och träffade mammapå espresso house. Så nu har jag precis kommit hem från stan.
Käkade en tomat och ägg macka typ och så delade vi på en cheese cake, gott :D
Sen så gick vi till hm för att köpa en present till min lillasyster som fyller 3 imorgon :)
Ett diadem och ett armband blev det. Vi kom också fram till att nästa vecka så har jag
haft min piercing i 6 veckor och då är det ju dags att byta! Wääy.
Nu är jag iaf hemma och tänkte städa mitt rum lite, det blir stökigt så himla snabbt.
Eftersom att jag har ett så litet rum så ser det mycket stökigare ut också..
Tråkigt. Men så måste jag gå ut med Lou snart också..
Och sen så kanske jag ska träffa Kimberly med.
Aja, Hörs senare! <3





      Prinsess armband & Diadem

Kommentarer
Postat av: Laila

Uppdaterat:) Pussaar!

2009-07-23 @ 16:15:26
URL: http://blog.lailaaziz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0