Kalas time

Sha! Nu så är jag hemma igen. Det va mysigt och kul på kalaset hihi.
As goda tårtor också. Fast vi har alltid 1 likadan tårta varje gång, men det är bra för det
är mammas special och det är min favorit! Allting va klart när jag kom dit, förutom toppen på
jordgubbstårtan som jag gjorde färdigt. Men min favorit var färdig, mammas egna speciella daimtårta.

Jag va verkligen tvungen att köra inom Maxi för att köpa ett lejon gosedjur till Agnes.
Så det gjorde jag, och hon blev jätte jätte jätte glad för den verkligen.
Mindre glad för dom andra sakerna jag köpte, haha. Armbandet ville hon ínte ens prova,
hon ba : Nej, det tycker jag inte om. Man ba hepp liksom xD
Men diademet hade hon faktiskt på sej en liten stund, sen så ville hon inte längre så satte hon
på det på lejonet istället som hon döpte till Alex, som lejonet i deras tillfälliga favoritfilm Madagaskar.
Och asså hon fick ju så många presenter så att man inte ens vet vart man ska ha allting,
specielt mormor. Hon köper alltid minst dubbelt så mycket som alla vi andra köpt tillsammans!
Men men, det är väll kul ;)

Verkligen jätte mätt efter tårtan men ska ändå försöka få i mig någonting iallafall nu på kvällen
för åt bara en macka innan jag åkte. Så det kanske blir lite god sallad.

Känner att jag är väldigt sugen på det!


Och jag har fått en ny favoritlåt nu igen haha. Men man kan ju inte lyssna på samma och tycka
om samma hela tiden ? Så nu är det denna låten som jag lyssnar sönder på, men den
finns tyvärr inte på spotify, buhu :(

Mary Jane - Collie Buddz


     Agnes blåser och skrattar!



Den till höger är världens godaste, svär ska göra den åt dej någon dag ;)


Gammelfarmor, Agnes och lite av mamma hihi :)


Mamma och Agnes när vi skulle gå, Agnes blev jätte ledsen
så vi bestämde att vi  skulle träffas imorgon och gå ut med Lou :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0