Godis..

Vaknade kl 1, åt våfflor o satt o pratade lite med mamma. Tiden gick jätte snabbt..
Men nu har jag precis kommit tillbaka från en godisaffär som jag aldrig har varit på innan. Den ligger i harplinge o heter typ "Kulla Kurvans Godis". Riktigt fräscht ställe va det. Gott godis och dom tvättade den man tar godis med (spaden?) efter varje gång någon andvänt den så då fick man lägga den i en låda typ så tvättade dom den :) 
Och allting va rent o snyggt så där tänker jag köpa många gånger till (:

Så nu sitter jag o käkar godis men ska försöka att inte käka för mycker för ska göra Tacos snart, Mums ! :)
Fast jag har inte ätit godis på typ 2 veckor (?!) Så jag tycker jag kan vara värd lite iaf.. :)




     Har lite konstig godis smak men dt fanns mycket mycket mer o välja på.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0