091007

SHA ! Kom precis hem från en promenad med mamma.
Slutade klockan 15.00 så jag gick direkt hem och bytte om till varma kläder
så att jag inte skulle frysa när jag och mamma skulle ta en promenad i blåsten :)
Ingen bra dag i skolan idag. Fast försej så är aldrig onsdagar bra tycker jag..
Men det är så himla mycket i skolan. Mycket press.. Eller det är nog mer jag som
sätter en väldigt stor press på mej själv..

Tänk, nu är det redan onsdag och imorgon torsdag.
Och imorgon så kommer vi tänka att imorgon är det fredag!
Är inte det rätt fantastiskt haha? :)
Tycker om när skoldagarna går snabbt, men helgen ska gå långsamt!
Pappa lagar pasta carbonara som vi ska käka snart.
Med sån mega stor pasta!
Såna snäckor fast jätte stora, det är allt lite ballt tycker jag..
Får väll ta och göra lite sallad och duka fram o sånt :)

Men vi hörs senare, HARE ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0