091008

SHA ! Har precis kommit hem från skolan. Fast vi slutade 14.00 men sista "lektionen"
hade vi på sturegymnasiet. Kollade på en dans teater typ. Good :)
Den här skoldagen har gått jätte snabbt!
Och det är jag super glad över. Jag tycker inte om långa skoldagar..
Men långa helger älskar jag!

Ska snart gå ut med Lou och samtidigt gå ner till Netto för att köpa morötter, rödbetor,
paprika och nånting mer kommer inte ihåg hehe.
För ikväll ska vi käka kyckling med chilli och honungsmarinad typ och grönsaker!
Låter inte det väldigt väldigt smarrigt?
Sen så måste jag sätta igång o plugga. Måste skriva slutsats på en labrationsrapport. BLÄ!

Men vi hörs senare, HARE ! <3

Kommentarer
Postat av: E

Bara bra :D Jag ville oxå att det ska fortsätta! Det är så himla bra, men det blir boxarna som sagt.. Haft en bra dag? :)

2009-10-08 @ 16:23:33
URL: http://yeesbox.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

Netto? en affär typ eller?

2009-10-08 @ 16:30:58
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0