091015

SHA! Efter skolan idag så gick jag ju till mammas jobb o pluggade.
Det gick super bra, har nog koll på allting nu till imorgon.
Men innan jag kom till mammas jobb så gick jag till gina tricot och köpte en stickad tröja, visar senare!
Sen typ vid kvart i 17 så stack jag och mamma till Maxi för att handla lite mat.
Så ah, vi handla mat och godis o chips tills imorgon. Fredag ju!!
Godis dag wiie ! :D
Så jag köpte en liten godis påse till mej med bara choklad och snickers i och även den nya maraboun.
Den med youghurt & Rasberry, den verkar vara super god!!
Och så kunde vi ju bara inte motstå att köpa den nya OLW sourcrem & Bearnaise!
Den verkar vara väldigt populär för det fanns bara två kvar i hyllan.
Så det ska vi sitta o snaska på imorgon kväll.
Nu till kvällsmat så ska vi äta Keldas fisk soppa, så lägger vi i laxbitar och räkor i. Mums!
Och ett gott olivbröd till det , yummii.

Ikväll blir det mest plugg och förberedelser som är kvar till morgondagens prov.
Måste bara få tillägga att jag fick mvg i hela området som vi haft i engelska nu. Im proud of myself! :D
Hade faktiskt ingen aning om att jag var så duktig i engelska. Har aldrig tyckt att det är roligt ens.

Men nu så ska jag gå ner o äta o hjälpa mamma med det sista.
Hoppas alla haft en super bra torsdag så hörs vi senare, KRAM ! <3



Bearnaise chips, marabou choklad och min godispåse. Kan det bli bättre ? :D


Kommentarer
Postat av: moa

sv: ja allt är prima! ;) hur är det själv? :D

2009-10-15 @ 20:14:40
URL: http://ingetarlogiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0