Cold sunday

Fyyyy va det blåser!
Tänk om det bir värsta stormen, så att man typ inte kan gå till skolan eller något hihi.
Kul! :D
Nej men seriöst det blåser ju jätte mycket..
Och Nissan hade stigit aas mycket så vattnet var uppe på gräset!
Nej fy det är inte kul när det är såhär dåligt väder.
Jag gillar faktiskt inte hösten och det kalla vädret specielt mycket..
Jag vill ha det varmt!

Jag och Maki skulle ju se på skräckfilmen, Drag me to hell.
Men jag klarade inte den haha!
Och hon hade redan sätt den så det var ju lugnt för henne att vi stängde av.
För det gjorde vi. Asså fyy vad äcklig. Gillar inte sånna filmer.
Alltså de är typ ansikten och sånt som kommer fram snabbt och tar upp hela skärmen likskom
Uuusch!
Så jag ska nog gå och lägga mej nu tror jag.
Annars så kommer jag vara as trött imorgon bitti när klockan ringer och jag kommer inte vilja
resa mej ur sängen. Så det är nog bäst att jag lägger mej nu.
Slutar tidigt imorgon också. Eller ah, 13.10 :)

Min helg har varit bra, man blir ju lite seg pga. det hära vädret, men jag gillar att sega på helgerna!
Hoppas eran helg också varit bra, GOD NATT ! <3



Vädret i halmstad, ussch kallt!
Fast ändå inte kallast i sverige.
Tycker sund om er som har det som kallast!!


Kommentarer
Postat av: simone

SV: helgen har varit grym! :D Din med?

2009-10-05 @ 13:47:49
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SV:* nja sådär :P

2009-10-05 @ 13:55:33
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0