090802

Jag har helt glömt bort att det är augusti! Fyy, tänk att det verkligen redan är augusti!
Hemskt tycker jag..

Jag vaknade precis utav att min piercing gjorde ont, inte bra känner jag :(
Den är ju trots allt från Thailand så man vet ju aldrig med sånna men ska nog
ta och åka ner på stan på måndag och köpa mej en normal eller något.
Jag vill ju inte att den ska bli infekterad?! :( buhu...
Elin sover iallafall fortfarande hihi. Men snart så ska vi gå upp och göra min goda sallad.
Sen klockan 17 så ska jag på kalas för min låssas kusin har fyllt år, haha.

Och kvällen blev iallafall lyckad tycker jag! :)

Kommentarer
Postat av: Laila

haha ja det gör det! googla det själv på internet :)

2009-08-02 @ 12:28:03
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0