"After beach"

Haha, japp nu så är jag hemma.. Eftet stranden så gick jag hem och har
precis duschat och nu så ska jag göra iordning mej lite typ, platta håret och sånt..
Sen så tar jag bussen till Micha :)

Har också upptäckt att min data är sönder ! :(
Den typ stannar upp hela tiden, började igårkväll... Buhu, måste spara alla bilderna
på ett minneskort innan den kraschar eller något, hoppas den inte gör det :S
Men vi hörs nog inte mera idag, vi hörs nog inte förrens imorgon kväll..
Men ni får ha det så bra sålänge, det ska jag iallafall :D





Hehe..



Myspys :)



Vi grävde ner Marcus, sen så började han gråta, mohaha...
Man behöver väll inte alltid att vara snäll (a) <3


Kommentarer
Postat av: Laila

haha så kul =) alltid kul med sleep overs =)

2009-08-06 @ 16:04:58
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0