Allting är sönder ! :(

Sitter på mammas data nu igen för att min data går inte ens att sätta
på länge :( Och kameran funkar inte heller så får använda pappas kamera
i Turkiet.. Bläää på det :(

Åkte till Maxi runt 18 och köpte Tacos saker, rakhyvel, shampoo/balsam och deoderant
som jag ska ha med mej till Tukriet. Har inte ens packat än..
Men ikväll så har jag verkligen inte pallat det så får fixa allt imorgon istället.
Har suttit och kollat på sommarkrysset ikväll och käkat Ben & Jerrrys cookie dough,
as gott så nu är jag as mätt, inte för att jag åt hela då men ah.. Åt typ inte ens en fjärdedel
men så jävla mäktigt asså. Gick en kvällspromenad med mamma också, inte så himla långt
men skönt var det iallafall. Sen så nät vi kom hem så hoppade jag lite studsmatta och sen så
skulle mamma natta barnen så låg jag med dom lyssnade på när mamma läste saga haha.
Men nu så sitter jag här vid mammas data iallafall och försöker komma på lite låtar som
jag kan ladda ner.. Tråkigt är det. Kom också på att jag inte har bloggat mycket alls dom här
dagarna, men har typ inte varit inne för det har ju varit 28 grader ute liksom plus att min data är sönder.
Skit asså...
Men nu så ska jag ladda ner vidare här. Pussi vi hörs imorgon ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0