ÄNTLIGEN

Nuuu så är jag äntligen färdig med mina kläder !!
Som jag sa innan så har jag ju fått en garderob hos mamma nu så mamma hade
lagt in sånna kläder som jag aldrig använde där så jag fick ta ut allting och sedan
så fick ja ju lägga in alla mina kläder där, det tog lite tid!
Fint blev det iallafall!

Men jag har faktiskt hunnit duscha och sånt också.
Och så ringde Elin innan med och hon ska ta bussen hit 19.36 yääy.
Ska äta innan det också.. Jätte  god mat som jag brukar göra, men ikväll
så får Måns äran att göra den ;)


TAADDDDAAAAAAAA !!! :D



'yäääy..



Sitter nu med min lillasyster och hon dansar väldigt gulligt.
Och så sitter vi och kollar bilder från kameran, fastnade för den här bilden!

Kommentarer
Postat av: Laila

Gud vad kul =) du kommer få skitkul =) bada inte i vattnet bara det flyter runt bajskorvar överallt :/

2009-08-01 @ 20:00:43
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0