BAD UPDATES

Sha! Har precis käkat. Det blev att jag gjorde korvstroganoff, gott och jag är mätt & belåten ;)
Ska snart gå ut o ta en promenad med mamma. Behöver verkligen komma ut, har inte varit ute på 3 dagar?
Scary.. Men aah ska inte gå och lägga mej sent ikväll, kanske blir klockan 21 någonting? haha.
Måste faktiskt annars så kommer jag aldrig att orka vakna imorgon bitti klockan 10 över 7 när
jag vaknat runt klockan 11 de senaste dagarna?

Måste bara säga förlåt, förlåt för att jag uppdaterar väldigt dåligt och för att jag inte uppdaterar några bilder
men där är såhär att jag inte har någon kamera. Eller jo jag har eller aa, mammas och den brukar
jag låna men den är sönder och jag i vanliga fall så har jag en mobil men den är också sönder så har nu lånemobil
som har typ max 1 megapixelsblablabla kamera så bilderna blir usla och då är det ju ingen mening med det.
Men tror att jag kanske får tillbaka min mobil nästa vecka, får väll hoppas på det..
Och jag ska köpa mej en webkamera och då så blir det ju verkligen mer bilder haha :)
And I promise,  I'll be better ;)

Men nu så ska jag ta och ta på mig varma kläder sen så ska jag gå ner och kolla om mamma är redo ;)
Hörs senare ikväll, Ciao' <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0