blablabla

Shabba,  vi har kollat klart Terminator och proppat i oss massor med frukt!
Trodde inte att jag skulle tycka om Terminator men jag tyckte att den var as bra!
Brukar inte tycka om sådana action filmer liksom..

Simona har suttit och nördat data lite och jag har suttit och läst Vecko Revyn för typ 5 gången? haha..
Funderar på om jag kanske ska ta och fixa designen nu inatt eller om jag ska göra det imorgon.
Vi får väll se vad som händer haha. Simona är trött men inte jag så om hon somnar kan ju jag göra det..




Hehe där sitter jag visst och data-nördar mej, oops :O






Jag kan verkligen inte vara seriös på bilder, okej?
Det är ju inte roligt och sitta stilla och le? :S


Kommentarer
Postat av: vesna

härligt :P sta radis? (om du kan) :P

2009-08-30 @ 00:51:55
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: vesna

skön du e :P

2009-08-30 @ 01:04:17
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0