Dagen innan turk

Sha, orkade inte sätta på datan när jag vaknade för den dampar sönder :(
Stack till stranden med mamma, Måns, Marcus och Agnes. As kallt i vattnet
tyckte jag så jag badade inte så mycket, satt mest och solade :)
Så käkade vi sallad som jag gjort och nu så är jag hemma och sitter på mammas
data för min data är fucked up. Laddar ner lite musik för ska låna mammas mp3
till turkiet så jag har något bra att lyssna på när jag solar eller något, fast dom spelar
ju musik vid poolen men ändå. Kommer liksom inte på några låtar nu bara för att jag
vill komma på -.- Skit asså.. Ska snart åka till Maxi för att handla lite till resan imorgon
och ingridienser till Tacos för det ska vi käka ikväll. Har även köpt mej en Ben & Jer
ry's cookie dough som jag tänkte smaska i mig ikväll :) Har inte börjat packa än heller hehe,
ska göra det ikväll...


Wiieee imorgon åker vvii :D



Har målat naglar hihi :)



Beeaacchh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0