förlåt :O

Oj, jag har inte hunnit blogga idag!! Förlåt...
Men Elin stack hem runt 15 sen så fick jag ont i min piercing igen så jag, mamma
och barnen åkte till eurostop för att se om det fanns piercingar att köpa där men det enda va
Alberkts guld men deras var slut så vi fick åka hem till papa och hämta min gamla piercing ring,
altså den som jag hade från första början. Så fick jag rengöra och sen så stoppade jag in den.
Den är lite öm nu men vi får hoppas att det kan gå bra tills imorgon för då så åker vi in
till stan och köper en riktigt bra. Bara den inte hinner bli infekterad :(
Sen så klockan 17 så gick vi ner till Christer, Pia och John för att fira Johns födelsedag.
Där fick man förrätt,varmrätt och efterrätt... Mumsigt hihi.
Hade ju inte ätit sen jag gjorde salladen när jag och Elin vaknade så då va man lite
hungrig :) Sen så klockan 21 så tog jag och mamma en promenad för det hade
hon faktiskt lovat mej haha. Medans de andra var kvar då :)
Så kom vi hem vid 22 igen men mamma gick ner dit igen men jag sitter här
och kollar på något konstigt program på MTV.
Så kom jag på att jag inte bloggat på hela dagen hehe.

Ska inte vara uppe så länge ikväll för pallar inte sova länge imorgon,
vill upp och så ska jag cykla till affären för att köpa ingridienser till en as god och

jätte nyttig soppa som jag hade tänkt att göra. Sen så på eftermiddagen sen

så ska vi in till stan för att köpa piercing ju och för att jag skulle behöva en

ny sommar klänning typ som jag kan ha i Turkiet och så ! :D Yäääy, shopping :D


Happ, nu så ska jag kanske försöka somna i soffan? :D

Länge sen va det man gjorde det, det är så skönt!

God natt och sov gott så hörs vi imorgon, puss !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0