God morgon..

God morgon, jag och Simona vaknade av att mina syskon kom in i mitt rum och ba:
Vaaknaa! Ni ska äta frukost. Sen så höll dom på så ett tag för att vi orkade inte men
sen så kom jag ju på att dom kom in och väckte oss för att ja ska ju träna idag klockan 12!
Så aa, vi fick gå upp och så käkade vi lite macka. Min "jätte" snälla mamma tvingade mej att äta
mer än vad jag orkade, thanks. Hatar det, alltid så.

Japp, min bloggdesigen är inte den finaste men mina ögon somnade som sagt igår, haha.
Men det är faktiskt svårt? Få rätt storlek och allt liksom?
Men aja, den får vara såhär nu tills jag kommer på något annat.
Måste nog ta och borsta tänderna och sånt shit nu, hörs senare! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0