God morgon ;D

Sha, nu är jag vaken. Ville cykla till affären och köpa ingridienserna till soppan
men det regnar så mamma får åka och göra det åt mej istället.
Jag vaknade inatt och kände mej ganska pigg, så jag gick upp och det va helt
tyst i huset, så jag trodde att ingen va hemma men sen så såg jag i mammas
sovrum att det va helt mörkt. Och jag ba tänkte ofta dom sover ännu liksom men aja
så jag va påväg ner sen så ba såg jag på klockan att den va 5 någonting
så jag sprang upp till min säng igen och så somnade jag, fy va skönt det var.

Åhh jag älskar att laga mat, jag bara längtar tills mamma kommer hem igen så
att jag kan börja hihi.
Men nu så ska jag ner och passa mina småsyskon, yääy..
Hörs senare, puss <3


Kommentarer
Postat av: Laila

Jaaa.. eller har jätteont i huvudet men annars är allt bra, själv då? :)

2009-08-03 @ 12:47:02
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0