Heyyou..

Shabba, vaknade precis.. Tidigt va? :O
Kunde inte sova mera, kanske för att jag somnade tidigt igår men ändå haha:)
Ska passa min lillebror nu för mamma och Agnes åker till hemköp för att köpa
ingridienser till sallad som vi ska göra, och äta på stranden ;)
Pasta sallad av något slag blir det väll och kyckling eller något, mums. Känner mej
rätt så hugrig nu faktiskt..

Så jag ska alltså ner och bada på stranden idag igen, får väll vara lite modig och
kanske doppa hela mej idag? Hmm, får nog tänka lite mer på den saken tror jag ;D
Runt 16 så ska jag ta bussen till Micha som troligtvis ligger och sover då men jag
ska väcka henne, hihi. Sen så ska jag sova där så blir kanske ingen bloggning förrens
på fredag kväll för efter jag vaknat hos Micha så ska jag ta bussen till My :)
Sen så är det dags för att blogga..

Men nu så ska jag gå ner och möjligtvis spela tv spel med Marcus haha.
Jag satt faktiskt och gjorde det lite igår när jag va helt uttråkad haha!
Inte kul när man förlorar bara.. hahah :P

Vi hörs efter jag kommit hem från stranden! Puss <3


Kommentarer
Postat av: Laila

Stranden låter skönt! Vad ska du göra idag? Själv ska jag ha en "skönhetsdag". Har ändå inget bättre för mig måste ändå vara hemma :( :P

2009-08-06 @ 13:26:20
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0