Home from school..

Sha! Kom hem frånb skolan typ 10 över 13 för vi slutade då, vädligt nödvändigt
för mej att jag gick till skolan idag btycker jag.. Jag gick dit klockan 12..
Men men. Ingen ide heller för mej att packa upp för ska ändå till mamma senare
efter träningen som tydligen börjar klockan 18 och håller på till 20.

Bilder från Turkiet kommer ikväll efter träningen för har ingen ork för sånt just nu..
Flyget var mer försenat än 19.20-20.20.. Helt plötsligt så skulle flyget komma klockan 22.40 istället.
Så vi fick ju vänta där. Men vi kom inte på flyget förrens halv 24 så vi kom hem lite efter 5 på morgonen,
härlig natt..

Men nu så ska jag ta det lugnt och vila lite, hörs sen efter träningen, pussi !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0