kommer tyvärr inte på någon rubrik

Haallow, sjuklingen här! Nej men jag tror kanske att jag kan åka till skolan imorgon.

Men jag har nog aldrig nyst så mycket som jag gjort idag, nyser hela tiden! usch busch..

Och man hör på min röst att jag är förkyld och känns samma som igår, feberkänsla utan feber liksom.
Men får se imorgon bitti hur jag känner mej.
Förlåt att jag har varit väldigt dålig på att skriva den senaste tiden, men har ingenting att skriva
+ att dom här dagarna har jag sovit hela tiden och de andra gått i skolan så känner att det inte blir så mycket tid över.
Synd synd, men aa som jag alltid säger, hörs imorgon! <3


Kommentarer
Postat av: Din bästa vän mohaha

nemen hej sjukling du läser min blogg va :o

aja krya på dig puss!<3

2009-08-27 @ 10:45:05
URL: http://mywiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0