Myskväll

Shabba, ikväll så har jag, Pappa och Anna kollat på Video inspelning från Turkiet
förrå året och så kollade vi på Baksmällan. Eller pappa somnade men jag och Anna kollade hela.
Den va faktiskt rolig, men inte sådär wow liksom..

Gick ner och köpte en daim med apelsin smak på Statoil, AAASS GOOD va den :D
Eller för dom som älskar daim iallafall, och det gör jag hihi.
Och så hade pappa sparat lite godis sen förra fredagen så det käkade vi lite med.
Man kan faktiskt få göra det ibland, hehe..

Jag och Elin sov ju i stugan igår natt och jag har inte orkat ta in grejerna, typ mitt täcke och min kudde,
så jag hämtade en filt och en soffkudde som jag ska sova med inatt (Y)
Det blir säkert jätta bra.. ;D Och imorgon så blir det bara upp, käka frukost och sen packa
för ska till mamma imorgon och Elin ska komma och sova hos mej där då hihi :)
Kul kommer det bli! :D


Kommentarer
Postat av: Laila

Har varit i Alanya så såg din kommentar först nu :) Men vad duktig du är =) hur mkt vägde du innaan då? =)

2009-08-01 @ 11:58:09
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0